Вінницька обл., смт Літин, вул. Соборна, буд. № 42

(247) 2-14-95  //  2-13-68

zosh2lt@ukr.net  //  sch2@ltedu.vn.ua

Ми у фейсбук
Про школу
  •  
  •  
  • Image 02
Новини
  •  
Учні
  • Права та обов’язки учнів
  • Мережа класів
  • Розклад уроків
  • Самоврядування
  • Медалісти
  • Переможці олімпіад та конкурсів
  • Шкільна газета
  • Привентивне виховання
Вчителі
  •  
На даний час у школі навчається 524 учня у 23 класних колективах. Учнів навчають 48 вчителів.

Завдання школи:

  • Забезпечення базової освіти
  • Формування компетентностей
  • Відпрацювання інноваційних технік
  • Національно-патріотичне виховання
  • Створення сучасної матеріально-технічної бази для навчання
  • Підтримка різних форм учівського самоврядування

До послуг учнів:

  •   13 навчальних кабінетів
  •   бібліотека з книжковам фондом понад 32000 книг
  •   спортивна зала площею 330  кв.м
  •   шкільна їдальня на 200 місць
  •   комп'ютерний клас із доступом до інтернету

ПОЛОЖЕННЯ про символіку школи №2

Символи Літинської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 складаються з Герба, Прапора та Гімну школи. Метою використання шкільних символів є виховання у членів шкільного колективу почуття патріотизму, національної свідомості, належності до рідної землі та свого народу, гордості за приналежність до навчального закладу, що має славну історію та традиції.

Гімн школи


Сюди ведуть всі дороги,
Тут центр Землі для мене,
Тут в серці з вогнем педагоги
Працюють творчо й натхненно.

Приспів :
Хай зло обмина й наруга,
Я зичу тобі творчих звершень
Хоч звуть тебе, рідна, - друга,
Та будь ти в усьому перша!
Моя альма-матер рідна,
Хай радість цвіте довкола.
Ми будем завжди тебе гідні,
Моя рідна друга школо.

Пізнали ми тут багато,
Тут мудрість з добром здружилась.
Як праця, то вже завзята,
Як разом, то всі ми – сила!

Приспів.
Я буду до тебе линуть
З далеких шляхів незнаних.
Хай роки нестримно плинуть,
Та будеш ти завжди з нами.

Гімн школи є невід’ємною частиною шкільної символіки, яка відтворює індивідуальність навчального закладу. Він несе в собі ідею пошани і любові до рідної школи, яка дає знання на шляху в доросле життя.

Шкільний гімн може звучати під час державних, особливо урочистих шкільних заходів та свят. Його виконання здійснюється після внесення шкільного прапора. При виконанні шкільного гімну всі присутні стоять струнко з рівнянням на прапор.

ГEРБ ШКОЛИ №2

В центрі герба – глобус, який символізує прагнення до знань, потребу у відкриттях та мандрівках, безкінечного руху. У глобуса немає кутів, тому його форма ідеальна, а це означає мінімум труднощів та перепон на шляху отримання знань. Руки у вигляді рукопожаття на фоні глобуса означають партнерську допомогу, взаєморозуміння та підтримку з боку вчителів та батьків.

Нижче розташована розгорнута книга, як символ невичерпного джерела знань. Книгу освітлює сонце. Його проміння – це життєстверджуюча сила підростаючого молодого покоління, яке набуває сил у школі так само, як набирає сили день зі сходом сонця. На книзі напис зі шкільного гімну: «Як праця, то завзята, як разом то всі ми – сила». Герб обрамлений подільським орнаментом, який підкреслює приналежність до традицій свого краю, своєї автентичності. Малий герб тримають щитотримачі у вигляді двох ялинок, з’єднаних стрічкою зі словами шкільного гімну: «Як праця, то вже завзята, як разом, то всі ми – сила». Дата «1932» - це рік заснування школи.

Зображення герба може бути розміщеним у фойє школи, кабінетах, класних куточках, шкільній газеті. Допускається використання зображення Герба в якості святкового оформлення шкільних заходів.

Прапор школи

Прапор являє собою прямокутне полотнище, яке поєднує зелений, блакитний та білий кольори. Зелений - асоціюється з ростом і розвитком. До того ж, зелений – це і колір рослинності, який поєднує нас природою. Блакитний - це колір води і неба. Сприяє самовираженню та оптимізму. Це мрії і цілі, до яких прагнуть учні, вчителі, батьки. Білий - поєднує в собі всі кольори. Дає відчуття чистоти і свіжості. Це колір досконалості, тому ми прагнемо до досконалості у всьому.Подільський орнамент на прапорі символізує нерозривний зв’язок школи із рідним краєм, рідною домівкою.

При відтворенні Прапора повинна бути забезпечена його відповідність оригіналу. Допускається відтворення прапора різних розмірів з дотриманням встановлених пропорцій. Прапор знаходиться постійно в кабінеті директора навчального закладу. Прапор (або його зображення) може використовуватися (підніматися, вивішуватися, встановлюватися) у приміщенні школи (при проведенні церемоній і заходів); на офіційних документах закладу (друкованих виданнях, грамотах, пам’ятних знаках тощо), у шкільній газеті.
Якщо Прапор розміщується поряд з Державним прапором України, він повинен бути розміщений праворуч від нього. У випадку одночасного розміщення вищевказаних прапорів дотримуватися такі правила:
Розмір Прапора школи не може бути більших розмірів за Державний Прапор України;
Висота підйому не може бути вища висоти підйому Державного Прапора України.
При виготовленні Прапора повинна бути забезпечена кольорова і пропорційна відповідність опису, встановленому даним Положенням.

Історія закладу

На початку 20-х років XXст.. у Літині працювало 7 шкіл, у тому числі 1 польська та 1 єврейська. Всі вони знаходились у пристосованих приміщеннях.

В 30-х роках в Літині завершилась ліквідація неписемності серед дорослого населення. З 1933 року в Літині почала працювати політехнічна школа, яка в 1938 році була реорганізована в дві середні школи.

Середня школа № 2 була розміщена в трьох пристосованих приміщеннях, де навчалося понад 500 учнів. Директором школи був призначений випускник Одеського університету Флейтерман Й. М., а з 1939 року - Шевчук П. Перший випуск десятикласників відбувся у 1939 році.

Із 17 липня 1941 року до 20 березня 1944 року школа не працювала, оскільки Літин знаходився у фашистській окупації.

20 квітня 1944 року дві школи об'єдналися в одну і розпочали навчання учнів. У такому складі середня школа працювала до 1952 року. Із 1952 року в Літині знову працювало дві школи.

Протягом 23-х років ( з січня 1963 року до серпня 1986 року) директором школи працював Бояров Михайло Володимирович, а завучем (з 1962 року) - Розторгуєв Микола Сергійович. Щороку школа давала путівку в життя понад ста юнакам та дівчатам, які разом із атестатом про середню освіту отримували свідоцтво про набуття кваліфікації шофера, будівельника, швеї.
За самовіддану творчу працю педагогічний колектив школи часто нагороджувався грамотами районного відділу народної освіти, обласного упрапвління, Міністерства освіти України, а її директор Бояров М.В. був нагороджений Орденом Трудового Червоного Прапора (1981). Йому присвоєно звання "Відмінник освіти УРСР" (1961) та "Заслужений вчитель школи Української РСР" (1968).

Директорами школи працювали:

1938р.-1939р. Флейтерман Й. М.
1939р.-1941р. Шевчук П.
1941р.-1944р. школа не працювала
1944р.-1952р. дві школи об'єдналися в одну
1952р.-1955р. Нарожний П. П
1963р.-1986р. Бояров Михайло Володимирович
1986р.-1988р. Розторгуєв Микола Сергійович
1988р.-1993р. Глуховатий Володимир Петрович
1993р.-2009р. Бояров Анатолій Васильович
2009р.-2010р. Собко Станіслав Антонович
2010р.-2014 р. Нагорний Михайло Михайлович
2014р.-2016р. Шмигель Анатолій Олександрович
2016р.-... Катріна Тетяна Володимирівна

Органи управління

Нова українська школа

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту», учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років.


Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.

Права та обов’язки учнів

Відповідно до ст. 51 Закону України «Про освіту»,
основними правами учнів як учасників навчально-виховного процесу є:

 

Учні зобов’язані:

  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
  • дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;
  • бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;
  • дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;
  • брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;
  • дотримуватися правил особистої гігієни;
  • піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;
  • дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;
  • діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;
  • дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);
  • дотримуватися ділового стилю одягу;
  • займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.
У випадку порушення норм і правил поведінки, псування шкільного майна, навчального обладнання, не виконання внутрішнього розпорядку школи до учнів можуть застосовуватися такі міри дисциплінарного покарання:
✔ зауваження вчителя;
✔ зауваження чи догана директора школи;
✔ догана директора школи у присутності всіх учнів;
✔ направлення подання щодо порушника до підрозділу кримінальної міліції у справах неповнолітніх для вирішення питання про притягнення батьків (осіб, що їх замінюють) до адміністративної відповідальності та взяття на профілактичний облік у встановленому Законодавством порядку;
✔ клопотання про позбавлення учня статусу школяра, виключення зі школи.

 

 

Рішення про позбавлення статусу школяра приймається на загальних зборах колективу з урахуванням думки органів учнівського самоврядування, громадської думки та погодження із відділом у справах сім’ї та молоді.

Учні, які порушили адміністративне право або вчинили злочин, за поданням правових органів ставляться на облік, як правопорушники, а в разі притягнення до кримінальної відповідальності – виключаються зі школи.

Учням забороняється:

  • допускати прояви грубості, вульгарності;
  • палити у приміщеннях і на території навчального закладу;
  • використовувати петарди;
  • вживати алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;
  • псувати державне, громадське та особисте майно.

 

 

Мережа класів

11-А
Підстружко Л.П.
17 учнів
11-Б
Расторгуєв Д.Ф.
15 учнів
10-А
Тимчишина Н.І.
20 учнів
10-Б
Барановська Л.С.
20 учнів
9-А
Кіпоренко Л.М.
26 учнів
9-Б
Радзієвська О.В.
24 учня
8-А
Хамраєв В.А.
24 учня
8-Б
Якимчук І.О.
23 учня
8-В
Олійник Т.М.
19 учнів
7-А
Маліновська Н.М.
19 учнів
7-Б
Гончар І.Ю.
28 учнів
6-А
Бельдій Ю.Д.
30 учнів
6-Б
Бельдій Н.М.
30 учнів
5-А
Шайган Т.Д.
31 учень
5-Б
Слободян Л.І.
32 учня
4-А
Глазкова А.І.
25 учнів
4-Б
Ільїна Л.І.
21 учень
4-В
Буткалюк Т.М.
20 учнів
3-А
Бевз Г.В.
28 учнів
3-Б
Затайдух О.М.
28 учнів
2-А
Русавська Т.А.
25 учнів
2-Б
Коновальчук Т.Л.
26 учнів
2-В
Тишкевич А.В.
22 учня
1-А
Паслаєва С.М.
28 учнів
1-Б
Вітовська Т.В.
24 учня
1-В
Косіцька В.В.
16 учнів